Op zaterdag 27 juni 2026 is het zover: we openen officieel het nieuwe 3X3-terrein aan De Weeg in Bree. Een plek waar sport, ontmoeting en plezier centraal staan.


We maken er samen een gezellige en sportieve dag van, met onder andere een clinic, demo wedstrijd, 3X3 toernooi en heel wat randanimatie. Ook naast het veld valt er genoeg te beleven met muziek, eten en activiteiten voor iedereen.


Of je nu zelf wil spelen, supporteren of gewoon langskomt voor de sfeer: je bent van harte welkom! 


Alle praktische info en inschrijvingen vind je hier:
https://static.twizzit.com/.../media/4607/6a15bc2995781.pdf


We kijken er naar uit om dit nieuwe terrein samen met jullie tot leven te zien komen. Tot dan!